Women



امشب حرفهای دکتر هولاکویی ( با اون کت و شلوار سفیدش !) رو گوش می کردم از ماهواره
این دکتر هولاکویی و حرفها و مثالهای جالبش مثل یک محور خود تنظیم کننده هست برای من
مثل یک مرجعی برای تنظیم کردن افکارو عقاید خودم

امشب در مورد رابطه ازدواج می گفت: افرادی که در رابطه ازدواج قرار می گیرند معمولا درچهار دسته عمده هستند :

کسانی که معتقدند توی رابطه باید تا جایی که بتونی برنده باشی و هر چی بیشتر از طرف مقابلت بکنی بهتره
کسانی که معامله گرهستند ... سهم خواه هستند
کسانی که به دلیل نیازی که به رابطه دارند خود را قربانی توی رابطه می بینند
کسانی که دیدگاهشون این هست که " از تو قدردان هستم که فرصت تجربه کردن عشق را به من هدیه کردی " در نتیجه در رابطه دهندگی همراه با عشق و انتخاب طرفین هست

این بحث منو یاد چهار شخصیت زن انداخت

1- زن جنگجو
2- زن مادر
3- زن معشوقه
4- زن فرشته

تقریبا شباهتهایی هست ...

Comments

Popular Posts