Smart Running Class






امروز اولین کلاس تئوری دویدن سمارت یا هوشمندانه را شرکت کردم. کلاس در میدان ونک برگزار می شد و من مجبور بودم از سرکار برم. چون امروز یکشنبه هست و ما روزهای یکشنبه کلاس پند داریم، مجبور شدم کلاس پند رو هم کنسل کنم. خلاصه با مریم و روزبه تا یک جایی از راه اومدم بعد از یک کافی شاپ باحالی توی خیابان فرشته برای خودم قهوه خریدم و بعد سوار اتوبوس های بی آر تی شدم سر پارک وی ... قهوه مزه مزه می کردم و آهنگ گوش می کردم ... صندلی خالی هم گیرم اومد چون اول ایستگاه بود. بالاخره با نیم ساعت تاخیر رسیدم کلاس و ... واقعا لذت بردم ... معلم کلاس پسری دونده به نام حمید بود و یک سری توضیحات کامل در مورد دویدن، تغذیه و ... به همه می داد. حدود ۲۰ نفر بودیم. اولین کلاس عملی هفته دیگه یکشنبه ست که ساعت هفت ونیم صبح در پارک ملت برگزار می شه ... واقعا لذت بردم و هیجان دارم. از حمید (معلم ) پرسیدم در مورد درد گردن و بهم گفت باید سوزن بزنی و پیش فیزیوتراپ بروی که قرار شد خودش معرفی کنه بهم. 

کلاس که تموم شد دربست گرفتم و اومدم خونه، کوروش هنوز کلاس پند هست و من و پیشی و عود و موجی ... تنها هستیم.


توی اتوبوس که نشسته بودم با خودم گفتم : شاید زندگی همین لحظه های کوچک لذت و شادی باشه ...  من یک مشاهده گری هستم که در تهران زندگی می کنم ... متعلق به هیچ چیزی نیستم ... هیچ چیزی ... فقط هستم.

به قول موجی: I am no body ... what a relief ... :)



Comments

Popular Posts